7.15.2011

რეკლამით დანაგვიანება

რადმოდენიმე დღის წინ თბილისის თითქმის ან მთლიანად მთელს ქუჩებში გამოჩნდა რეკლამა ხეებზე. რომელიც ასე გამოიყურება როგორც ფოტოზე ჩანს. მე ეს ფოტო ავტვირთე ჩემს გვერდზე facebook-ზე და საკმაოდ დიდი გამოხმაურება მოყვა. ზოგი ამბობდა, რომ ვერაფერი ვერ გაიგეს თუ რას ნიშნავდა ეს რეკლამა ზოგიც ამბობდა, რომ საინტერესო იდეააო. ბევრმა თქვა, არ მომწონს ყველგან ეს რეკლამა როა გამოკრულიო. 
მე ვფიქრობ, რომ არ შეიძლება ყველა უბანში, ყველა ხეზე ასეთი რეკლამა იყოს გამოკრული, რატომ? იმიტომ, რომ ბუნებას აზიანებს.~ ალბად დახლოებით 1 თვე გაძლებს ეს რეკლამა და შემდეგ ან თვითნ ჩამოვარდება ქვემოთ ანკიდევ ჩვენ ჩამოხევენ. ეს ხომ ნაგვად უნდა იქცეს. თან როგორ შეიძლება ყოველ 2 მეტრში, ყველა ხეზე ასეთი  რამე იყოს გამოკრული. 
მე და ჩემი მეგობარი ამსთან დაკავშირებით, რომ ვსაუბრობდით ვთქვით, რომ არ შეიძლება ასეთი რეკლამების ასე მაშტაბურად გამოქვეყნება, თბილისის მერია ასეთ რეკლამებს უნდა კრძალავდნენ არა მცირე რაოდენობით არამედ ასე მაშტაბურად.
ეს ბევრს არ მოსწონს თქვენ მოგწონთ?

No comments:

Post a Comment